خبرهای ویژه

» ایران » فهرست مقالات جنگ تحمیلی در مطبوعات جمهوری اسلامی ایران (جلد ۲)

تاریخ انتشار : 1397/12/09 - 8:59

 کد خبر: 12284
 1049 بازدید

فهرست مقالات جنگ تحمیلی در مطبوعات جمهوری اسلامی ایران (جلد ۲)

گردآورنده: مرکز مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی. - تهران: وزارت ارشاد اسلامی، انتشارات چاپخانه وزارت ارشاد اسلامی، 1364 [391] ص.

گردآورنده: مرکز مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی. – تهران: وزارت ارشاد اسلامی، انتشارات چاپخانه وزارت ارشاد اسلامی، ۱۳۶۴ [۳۹۱] ص.

شمارگان: ۳۰۰۰ نسخه.

این کتاب، جلد دوم؛ فهرست مقالات جنگ تحمیلی در مطبوعات جمهوری اسلامی ایران» است و مجموعه ی مقالات، گزارشها و مطالب اساسی نشریات ادواری است در زمینه ی تدارک رژیم بعث عراق جهت تحمیل جنگ به جمهوری اسلامی ایران و دوره ی نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این جنگ و مسائل مربوط به اوضاع داخلی عراق همچنین دربرگیرنده ی مطالب مندرج در نشریات، پیرامون روابط ایران و عراق در طول تکوین انقلاب اسلامی است. در برخی موارد که عنوان مقاله گویای مطلب آن نبوده، چکیده ی کوتاهی زیر آن درج شده است برای تهیه ی این جلد از فهرست نشریات ادواری، از آغاز مهرماه ۱۳۶۰ تا پایان شهریور ۱۳۶۲ مورد بررسی قرار گرفته است. جلد دوم در ادامه ی جلد اول، فصلهای پنجم و ششم را – با عناوین «طلوع دوباره ی آفتاب و حرکت امت اسلامی و آغاز حمله های سترگ و…» و؛ شکفتن طلیعه های روشن و پیاپی فجر پیروزی کامل ان شاء الله» – در برمی گیرد. در پایان کتاب فهرستراهنما و فهرست جراید بررسی شده به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : ایران , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا
ارسال دیدگاه