خبرهای ویژه

» ایران » فهرست مقالات جنگ تحمیلی در مطبوعات جمهوری اسلامی ایران (جلد ۳)

تاریخ انتشار : 1397/12/09 - 9:02

 کد خبر: 12288
 1646 بازدید

فهرست مقالات جنگ تحمیلی در مطبوعات جمهوری اسلامی ایران (جلد ۳)

گردآورنده: مرکز مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی. تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشارات چاپخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 1366[409] ص.

گردآورنده: مرکز مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی. تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشارات چاپخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۳۶۶[۴۰۹] ص.

شمارگان: ۲۰۰۰ نسخه.

جلد سوم «فهرست مقالات جنگ تحمیلی در مطبوعات جمهوری اسلامی ایران» شامل مجموعه ای از مقاله ها، گزارشها و مطالب اساسی نشریات ادواری فارسی در زمینه مسائل نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جنگ و مسائل مربوط به اوضاع داخلی عراق و وضع خلیج فارس است. در برخی موارد که عنوان مقاله گویای مطلب آن نبوده، چکیده ی کوتاهی زیر آن درج شده است. برای تهیه ی این فهرست، نشریات ادواری، از آغاز مهرماه ۱۳۶۲ تا پایان شهریور ماه ۱۳۶۴، مورد بررسی قرار گرفته است، و اسامی و مشخصات این نشریات، در انتهای فهرست به چاپ رسیده است. متن فهرست به ترتیب تاریخ انتشار مقاله تنظیم شده است و این امر، تا حد زیادی سیر تحولات جنگ تحمیلی را – البته از میان مقالات و گزارشهای مطبوعات – نشان می دهد. فهرست موضوعی پایان کتاب می تواند برای بازیابی مطالب مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : ایران , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا
ارسال دیدگاه