خبرهای ویژه

» ایران » از شوش تا هامبورگ

تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 11:50

 کد خبر: 14388
 49 بازدید

بهانه ای برای ابراز ارادت به ایثارگران

از شوش تا هامبورگ

خانم فرحناز فروغیان گویا نمی خواهد قافله شهدا، جانبازان و رزمندگان را رها نماید او اینبار از شوش تا هامبورگ، مشتاقانه پا به پای یک جانباز و همسرش که عاشقانه او را دوست دارد، هم قدم و همسفر شده است. فکر می کنم این نویسنده توانمند به بهانه نگارش زندگی آنان، ارادت خود را به […]

خانم فرحناز فروغیان گویا نمی خواهد قافله شهدا، جانبازان و رزمندگان را رها نماید او اینبار از شوش تا هامبورگ، مشتاقانه پا به پای یک جانباز و همسرش که عاشقانه او را دوست دارد، هم قدم و همسفر شده است. فکر می کنم این نویسنده توانمند به بهانه نگارش زندگی آنان، ارادت خود را به ساحت مقدس همسران جانباز  بروز داده است. و گنه، شوش کجا ، هامبورگ کجا. آیا شما غیر از این فکر می کنید؟

از شوش تا هامبورگ قصه زندگی جوانی رعنا است که روز اول جنگ در کرخه از ناحیه کمر و ستون فقرات مورد اصابت تیر قرار گرفت و دچار قطع نخاع گردید.

غلامحسین قلاوند در حالی که تازه نامزد کرده و هزاران آرزو در سر داشت، ویلچرنشین شد.در شهر شوش مجروح شد و برای مداوا او را به آلمان بردند و مدت یک‌سال و شش ماه تحت درمان قرار گرفت؛ اما متاسفانه کاری از پیش نرفت و تا آخر عمر ویلچر نشین شد. همسرش هم با او ازدواج کرد و تا الان با عشق زندگی می‌کنند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : ایران , خاطرات , خاطرات و زندگینامه , فرهنگی , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا
ارسال دیدگاه