خبرهای ویژه

» خاطرات و زندگینامه » سرباز سال های ابری: خاطرات شفاهی عبدالحسین بنادری

تاریخ انتشار : 1402/06/09 - 18:15

 کد خبر: 14207
 139 بازدید

سرباز سال های ابری: خاطرات شفاهی عبدالحسین بنادری

به گفته نویسنده این کتاب، آقای عبدالحسن بنادری، در طول مصاحبه ها، استوار و با صلابت تلخ و شیرین خاطرات زندگی اش را روایت کرده است.

ناشر فاتحان
مصاحبه گر سید قاسم یاحسینی
راوی کتاب عبدالحسین بنادری
سال نشر : ۱۳۸۹
تعداد صفحات : ۴۰۰
تدوین کتاب «سرباز سال های ابری» در قالب ۱۳ فصل با عناوین «سال های خوش کودکی و نوجوانی»، «سال های تجربه»، «توفان انقلاب»، «در خدمت انقلاب»، «در جزیره مجنون»، «جنگ و دگر هیچ»، «آبادان در محاصره دشمن»، «چنگ در چنگ دشمن»، «شکست حصر آبادان»، «فتح الفتوح»، «سال های امتداد جنگ»، «لشکر انصار الحسین(ع)» و «پذیرش قطعنامه» صورت گرفته است. این اثر به صورت پرسش و پاسخ تدوین و از مصاحبه تا چاپ این کتاب حدود دو سال و نیم زمان صرف شده است.
عبدالحسین بنادری در عملیات های طریق القدس، ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس، رمضان، بدر، خیبر و والفجر۸ شرکت داشته است. در انتهای کتاب «سرباز سال های ابری» عکس هایی از دوران حضور راوی در جبهه های جنگ آورده شده اند.
به گفته نویسنده این کتاب، آقای عبدالحسن بنادری، در طول مصاحبه ها، استوار و با صلابت تلخ و شیرین خاطرات زندگی اش را روایت کرده است. یکی دو بار صورتش قرمز شد و «نم اشکی» روی چشمانش نشست، اما بلافاصله بر خود مسلط شد. اجازه نداد احساساتی شود.
در انتهای کتاب، عکس هایی از دوران حضور راوی در جبهه های جنگ آورده شده اند.

معرفی شده از لیست کتاب های منتشره شده توسط انتشارات فاتحان

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : خاطرات و زندگینامه , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا , کتاب جنگ
ارسال دیدگاه