خبرهای ویژه

» ایران » بود و نمود: چند و چون فرهنگ جبهه در گفت و شنود همکاران

تاریخ انتشار : 1398/01/12 - 10:26

 کد خبر: 12482
 1064 بازدید

بود و نمود: چند و چون فرهنگ جبهه در گفت و شنود همکاران

گردآورندگان: [محسن مهرآبادی، معصومه رادگودرزی، لمیعه فتاحی].- تهران: سروش (انتشارات صدا و سیما)، فرهنگ گستر، (چاپ اول): 1377.

گردآورندگان: [محسن مهرآبادی، معصومه رادگودرزی، لمیعه فتاحی].- تهران: سروش (انتشارات صدا و سیما)، فرهنگ گستر، (چاپ اول): ۱۳۷۷.

۲۴۳ ص.

طراح روی جلد: منوچهر عباسی نژاد.

عنوان پشت جلد به انگلیسی:Being and Appearance: Culture of The War Front.

شمارگان: ۴۴۰۰ نسخه.

جلد اول مجموعه ی «بود و نمود» حاوی مصاحبه هایی با «احمد خلیلی، عباسعلی بیات، علیرضا کریمی، داود امیریان، مرتضی سرهنگی، مهدی فهیمی، محمدحسن صنعتی، هدایت الله بهبودی، مهدی جابرمرادی، اکبر قهرمانی و محسن مهرآبادی» است، که همه ی آنها از دست اندرکاران، محققان و پدیدآورندگان فرهنگ جبهه هستند. موضوعات مطرح شده در این مصاحبه ها عبارتند از: «نحوه ی آشنایی هریک از این افراد با فرهنگ جبهه، گردآوری اطلاعات در مناطق عملیاتی، انگیزه های همکاری با فرهنگ جبهه، جایگاه فرهنگ جبهه در ادبیات مقاومت حال و آینده و دیگر مسائل مرتبط با فرهنگ جبهه». البته با توجه به نقش کلیدی آقای سید مهدی فهیمی در پدید آمدن کتابهای فرهنگ جبهه، در اکثر مصاحبه ها از او صحبت شده است. در پایان، خاطره ای از محسن مهرآبادی در موردروزهای فعالیت وی در جبهه ها نقل شده است. صفحات پایانی کتاب نیز به فهرست عام اختصاص دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : ایران , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا
ارسال دیدگاه