خبرهای ویژه

» ایران » مجموعه قوانین و مقررات موضوعی جانبازان، شهدا، مفقودین و اسرا (جلد ۳)

تاریخ انتشار : 1398/02/31 - 17:14

 کد خبر: 12616
 977 بازدید

مجموعه قوانین و مقررات موضوعی جانبازان، شهدا، مفقودین و اسرا (جلد ۳)

[گردآوری] مدیریت تسهیلاتی فنی، رفاهی و اجتماعی جانبازان؛ به کوشش سیاوش شجاع پوریان.- [تهران]: بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی، معاونت پشتیبانی و خدمات رفاهی، (چاپ اول):[؟1373]358 ص.: مصور، جدول.

[گردآوری] مدیریت تسهیلاتی فنی، رفاهی و اجتماعی جانبازان؛ به کوشش سیاوش شجاع پوریان.- [تهران]: بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی، معاونت پشتیبانی و خدمات رفاهی، (چاپ اول):[؟۱۳۷۳]۳۵۸ ص.: مصور، جدول.

[ صفحه ۷۶]

طراح روی جلد: حمیدرضا رمضان پور.

شمارگان: ۵۰۰۰ نسخه.

این کتاب به مناسبت اولین کنگره سراسری جانبازان خلاق و مبتکر منتشر شده است.

جلد سوم «مجموعه ی قوانین و مقررات موضوعی جانبازان، شهدا، مفقودان و اسرا» در ده فصل تنظیم شدهاست: «استخدام، اشتغال، آموزش، بازنشستگی، بیمه، حقوق و مزایا، درمان، مسکن و زمین، معافیتهای مالیاتی و عوارض و الویتهای نیروهای مسلح». در هریک از این بخشها، تسهیلات و امتیازات رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی که وزارتخانه ها، مؤسسات و نهادهای مختلف برای ایثارگران در نظر گرفته اند گردآوری شده و برای استفاده به ترتیب موضوعی مذکور در بالا ارائه شده است. قوانین تا پایان سال ۱۳۷۱ و اصلاحیه ها، مصوبات و آیین نامه های اجرایی تا پایان شهریور ماه ۱۳۷۲ ارائه شده اند. در مقدمه یادآوری شده است که اکثریت بخشنامه های چاپ شده در این کتاب از اعتبار قانونی برخوردارند اما همه ی آنها – به دلیل گذشت زمان و خاتمه ی جنگ تحمیلی – به اعتبار و قوت قانونی خود باقی نمانده اند.

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : ایران , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا
ارسال دیدگاه