خبرهای ویژه

» ایران » مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی ایثارگران

تاریخ انتشار : 1398/02/31 - 17:09

 کد خبر: 12608
 966 بازدید

مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی ایثارگران

تهیه و تنظیم معاونت امور دفاعی سازمان امور اداری و استخدامی کشور؛ با همکاری معاونت امور دفاعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.- تهران: سازمان امور اداری و استخدامی کشور، (چاپ اول): 1371.

تهیه و تنظیم معاونت امور دفاعی سازمان امور اداری و استخدامی کشور؛ با همکاری معاونت امور دفاعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.- تهران: سازمان امور اداری و استخدامی کشور، (چاپ اول): ۱۳۷۱.

۵۰ ص.: جدول.

شمارگان: ۲۰۰۰ نسخه.

کتاب حاضر، مجموعه ی قوانین، مقررات، لوایح قانونی، قوانین الحاقی، تبصره ها، آیین نامه های اجرایی، معافیتها، اصلاح مواد و بخشنامه های مربوط به رزمندگان، جانبازان، اسرا، مفقودان، آزادگان، شهدا و خانواده های آنان، کارکنان مناطق جنگی و جنگ زده، تشکیلات مربوط به امور جنگ وملحقات مربوطه است که در شش فصل همراه با قوانین و مقررات سال ۱۳۷۱ مربوط به مأموریت های آموزشی به مدارس ایثارگران و شرکت در برنامه های بسیج، سکونت در خانه های سازمانی و امتیازات مربوط به ایثارگران در قانون نظام هماهنگ ارائه شده است. همچنین مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورای عالی پشتیبانی جنگ، مصوبات هیأت وزیران و مصوبات شورای امور اداری و استخدامی کشور و بخشهای تابعه نیز در این مجموعه موجود است.

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : ایران , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا
ارسال دیدگاه