خبرهای ویژه

» ایران » فهرست مقالات جنگ تحمیلی در مطبوعات جمهوری اسلامی ایران (جلد ۵)

تاریخ انتشار : 1397/12/09 - 9:06

 کد خبر: 12292
 1060 بازدید

فهرست مقالات جنگ تحمیلی در مطبوعات جمهوری اسلامی ایران (جلد ۵)

گردآورنده: سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی. - تهران: سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی،1369[409] ص. شمارگان: 2000 نسخه.

گردآورنده: سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی. – تهران: سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی،۱۳۶۹[۴۰۹] ص. شمارگان: ۲۰۰۰ نسخه.

جلد پنجم از مجموعه ی «فهرست مقالات جنگ تحمیلی در مطبوعات جمهوری اسلامی ایران»، شامل مجموعه ای از مقالات، گزارشها و مطالب اساسی نشریات فارسی در زمینه ی مسائل نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جنگ و مسائل مربوط به اوضاع داخلی عراق و وضع خلیج فارس است. برای مطالب فهرست شده در این جلد، نشریات ادواری از آغاز مهرماه ۱۳۶۶ تا پایان جنگ و پذیرش قطعنامه ی ۵۹۸ مورد بررسی قرار گرفته و اسامی و مشخصات این نشریات در انتهای فهرست، به چاپ رسیده است. در برخی موارد که عنوان مقاله گویای مطلب آن نبوده است، چکیده ی کوتاهی زیر آن درج شده است. تنظیم مقاله ها به ترتیب تاریخ نشر مقاله انجام گرفته است. فهرست راهنمای پایان مجموعه به طور جداگانه تنظیم شده و شامل کلیه ی موضوع ها، عناوین

[ صفحه ۱۷]

عملیات نظامی، مکانهای جغرافیایی، اسامی اشخاص، سازمانها، نهادها، سمینارها و کنفرانسها و دیگر توصیفگرهای خاص است که به صورت الفبایی مرتب شده، به بازیابی مطلب مورد نظر کمک می کند.

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : ایران , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا
ارسال دیدگاه