خبرهای ویژه

» ایران » امام خمینی در حدیث دیگران

تاریخ انتشار : 1398/06/09 - 15:05

 کد خبر: 12840
 1001 بازدید

امام خمینی در حدیث دیگران

به کوشش علی اکبر مرتضایی؛ [برای معاوت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی]؛ تهیه شده در مرکز بازشناسی اسلام و ایران.- تهران: پیام آزادی، (چاپ اول): 1378.

به کوشش علی اکبر مرتضایی؛ [برای معاوت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی]؛ تهیه شده در مرکز بازشناسی اسلام و ایران.- تهران: پیام آزادی، (چاپ اول): ۱۳۷۸.

هجده، ۲۱۳ ص.

عنوان پشت جلد به انگلیسی:Imam Khomeini as Viewed by Others

کتابنامه: ص. ۲۱۳ – ۲۰۹.

شمارگان: ۲۰۰۰ نسخه.

کتاب حاضر شامل پاره ای از نظرات شخصیتهای برجسته ی سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی ۵۷ کشور جهان و نامه ها و اشعاری است که به حضرت امام خمینی (ره) تقدیم شده است. در متن ترجمه های ارائه شده در کتاب، مطالب بسیاری درباره ی جنگ ایران و عراق و رهبری امام خمینی (ره) و نیز درباره ی مبارزه در مقابل ظلم و استبداد و نقش امام در رهبری جهان موجود است. مطالب زیر نام افراد، با تفکیک قاره و کشور، بخش اشعار و نامه ها تنظیم شده است. از جمله اسامی افراد، می توان به این موارد اشاره کرد:

آسیا: آذربایجان (دکتر رفیق علی اف، اسماعیل ولی اف)، اردن (حسن التل، عدنان الکیلانی)، بنگلادش (عبدالصمد آزاد، عبدالرحمن چوهدری، عمادالدین احمد)، عراق (دکتر لیث کبه، مخلص جده)، فلسطین (دکتر فتحی شقاقی، صالح زیدان، نایف حواتمه و…).

[ صفحه ۱۲۱]

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : ایران , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا
ارسال دیدگاه