خبرهای ویژه

» انقلاب اسلامی » سیری در اندیشه های دفاعی امام خمینی قدس سره (جلد ۱)

تاریخ انتشار : 1400/01/18 - 19:55

 کد خبر: 14050
 1182 بازدید

سیری در اندیشه های دفاعی امام خمینی قدس سره (جلد ۱)

مجموعه ی حاضر، مشتمل بر خلاصه ی سخنرانی ها و مقالات برگزیده ی سه گردهمایی است که به منظور تبیین اندیشه های دفاعی امام خمینی (ره) در سالهای 1374،1373،1372 از سوی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شده اند. تعدادی از مقالات و سخنرانی ها به چاپ رسیده اند

تهیه و تنظیم: دبیرخانه تبیین اندیشه های دفاعی حضرت امام روح الله خمینی (ره).- تهران:سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، انتشارات دفاع، (چاپ اول): ۴۴۰.۱۳۷۸ ص.

کتابنامه به صورت زیرنویس.

شمارگان: ۳۰۰۰ نسخه.

مجموعه ی حاضر، مشتمل بر خلاصه ی سخنرانی ها و مقالات برگزیده ی سه گردهمایی است که به منظور تبیین اندیشه های دفاعی امام خمینی (ره) در سالهای ۱۳۷۴،۱۳۷۳،۱۳۷۲ از سوی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شده اند. تعدادی از مقالات و سخنرانی ها با این مشخصات به چاپ رسیده اند: «امام و احیای و انسان» حائری شیرازی؛ «اقسام دفاع از دیدگاه امام (ره)» طاهری خرم آبادی؛ «موازنه ی قوا در اندیشه ی دفاعی امام خمینی (ره)» محسن رضایی؛ «امام و فرماندهی دفاع مقدس» صیاد شیرازی؛ «گوشه هایی از خاطرات امام در مورد دفاع مقدس» محمدعلی انصاری؛ «تهاجم فرهنگی و راههای مقابله با آن» غلامرضا مصباحی.

 

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : انقلاب اسلامی , ایران , تحلیلی , سیاسی , نویسندگان کتاب انقلاب، دفاع مقدس و شهدا
ارسال دیدگاه